onsdag 26 mars 2008

fortsättning på barnvagsprojektet


Här kommer fortsättning på projektet med att pimpa vår barnvagn. Vindskyddet till barnvagnen tenderar att alltid vara i vägen eller farligt nära att ramla på vägen när det inte används så jag bestämde mig för att göra ett fodral till det. Om sanningen skall fram gjorde jag ett fodral för ett tag sedan men det flög sin kos så nu har jag gjort en ny variant med kardborrband så att man kan sätta fast det ordentligt. Regnskyddsfodralet sjöng på sista versen så det blev ett nytt sådant också. Och så passade jag på att göra dubbelt av allt så att familjen s också kan ha snygg ordning och reda på grejorna när de skall ut och spatsera med sin nya lilla familjemedlem. Alla fodralen är sydda i vaxduk från Åhlens.

5 kommentarer:

Gulligan sa...

Fina! Tycker om Åhléns!

Katarina Nimrodsson sa...

Gillar verkligen din sida man blir verkligen inspererad av allt du gjort

Anonym sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Undrar vart du har tagit vägen?
Du lär ju ha de snyggaste tillbehören till vagnen i stan!

madame k sa...

Tack för kommenatarer! Roligt att du blir inspirerad Katatrina!
Syfröken: Ja, jag förstår att du undrar! Allt är bra.

madame k sa...

oj, det andra inlägget råkade åka iväg för tidigt.
som sagt, allt är bra, har bara inte riktigt haft sytiden eller bloggtiden just nu. när man väl kommit av sig är det lätt att dagarna rinner iväg. hoppas att det skall bli lite mer tid nu för jag har flera projekt som kliar i fingrarna.